Działamy w obszarach:
Jak działamy?
Działamy zgodnie z wymaganiami normy jakościowej ISO 9001:2015
W naszych działaniach kierujemy się Polityką Jakości
Pomaganie w odkrywaniu i dostarczanie konkretnych, praktycznych dla ludzi i organizacji rozwiązań, wynikających z ich potrzeb, zainstniałych problemów, potrzeb rozwojowych.
Zadowolenie naszych klientów i jakość świadczonych usług są dla nas kwestią priorytetową. Pragniemy zapewniać kompleksowe usługi rozwoju organizacji i ich pracowników odpowadając na konkretne potrzeby szkoleniowe i doradcze. W tym celu stworzyliśmy multidyscyplinarny zespół pracowników, trenerów i konsultantów.
Politykę jakości realizujemy poprzez następujące cele:
-
poznawanie i zrozumienie potrzeb klienów, aby proponować im jak najbardziej dostosowane usługi,
-
dostosowywanie tematów, zakresów szkoleń i doradztwa do rzeczywistych potrzeb klienta,
-
prowadzenie szkoleń i doradztwa w sposób aktywny dla uczestników i organizacji, w celu zwiększania efektów nauczania i przyswajania wiedzy,
-
ciągłe umacnianie pozycji firmy na rynku,
-
nadzór, analizowanie ryzyk i szans, spełnianie wymagań prawnych, uwzględnianiu kontekstu firmy przy planowaniu procesów – w myśl systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015
Powyższe cele spełniamy poprzez realizację takch zadań jak m.in.:
-
ciągłe doskonalenie procesów usługowych,
-
ciągłe podwyższanie kwalifikacji naszych pracowników,
-
dobór do projektów kwalifikowanych, doświadczonych trenerów i konsultantów,
-
podążanie za nowymi trendami.
PB Group ma świadomość ciągłego doskonalenia, dlatego też Właściciel wraz z pracownikami deklaruje znajomość i przestrzeganie powyższych ustaleń.
Beata Pastuszek – Gładki
Właściciel